27 lut 2015

Moja nieobecność!

Cześć! Bardzo przepraszam, że tyle mnie nie było... ale jak pisałam wyjechałam. Co prawda wróciłam w sobotę o 22:00, ale potem niedziela to odpoczywałam, a potem przyjeżdżał do nas mój siostrzeniec, który ma 11 msc. Trzeba się nim zajmować! To jest naprawdę męczące, z tego powodu iż on się na mnie wiesza! On nie idzie do innej cioci, babci, wujka, dziadka, tylko do mnie!

                                                 ULUBIEŃCY MIESIĄCA!

Tak dziś już dodam. Miałam dodać wczoraj, ale jak już wspominałam wyżej... siostrzeniec!


To tyle na dziś :) Znaczy... jeszcze ulubieńcy :) Nie ważne! 

Do przeczytania xd 
                                                                                                                    ~Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz