27 lut 2015

Ulubieńcy Lutego

Cześć! Jak obiecałam: są ULUBIEŃCY LUTEGO!!


JEDZENIE!
Na jedzenie Lutego wybrałam:
KINDER COUNTRY!
Ten smak :) Ten aromat :) :P Idealne do szkoły, pracy,
parku, domu i gdzie tam jeszcze chcecie! Niebo w gębie!
   


FILM
Pingwiny z Madagaskaru :) To był prosty wybór.
Historia o 4 znanych Pingwinach:
Skiperze, Kowalskim, Rico i Szeregowym. 
(Co wieczór ich serial chodzi na pulsie :) ).
Fajne :) Polecam!


MUZYKA
Wesołe nutki - List do Boga.
Piękna i wzruszająca piosenka.
Opowiadająca o życiu codziennym. 
Ale bardzo chwyta za serce. 

Filmik:



GADŻET
Zniszcz ten Dziennik :)
To książka Keri Smith :)
To kreatywne niszczenie książki.
Dostałam ją na urodziny ;p
Zdjęcie:

KOLOR, KTÓRY DOMINOWAŁ
W TYM MIESIĄCU
Najbardziej dominował kolor:
CZARNY!
Uwielbiam nosić getry,
a mam je tylko w kolorze 
CZARNYM!

ANTYULUBIENIEC

BŁOTO! BO NIE MA ŚNIEGU! JEST BŁOTO, 
TRAWA I DESZCZ! A TO SĄ FERIE!
A FERIE BEZ ŚNIEGU TO NIE ZIMA
TO FERIE DO KITU.




TO WSZYSCY MOI ULUBIEŃCY!
MAM NADZIEJE, ŻE SIĘ WAM PODOBAŁO.
NAPISAŁAM TO HUMORYSTYCZNIE,
WIĘC NIE DZIWCIE SIĘ. TO TYLE.
DO NASTĘPNEGO POSTU. PAPA. 

                                                                                                            ~Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz