14 lut 2015

Resztki SNOW and Fruit Herbatka - FERIE ROZPOCZĘTE! - DZIŚ SOBOTA WALENTYNKI

Cześć :) 

 Weekend nas wita a przede wszystkim ferie! Niektórzy mają ferie, między innymi MY :) 
Czy się cieszę? Pewnie. Tylko będzie to trwało chwileczkę. 
Ja nigdy praktycznie nigdzie nie wyjeżdżam oprócz w rodzinne strony :'')) 
Cieszyłabym się gdyby były zaspy po kolana mrozik i słoneczko <33 
Kocham taką pogodę, jednak u mnie jest odwrotnie :// 

U mnie jest emm.. mały mróz resztki śniegu i nie raz słońce.. :/ 
Zazdroszczę moim poprzednikom :')) 




Ostatnio... No gdzieś około miesiąc temu to był chyba styczeń, miałam ochotę na coś nowego. 
Byłam w sklepie, patrzę, a tu półka z różnymi herbatkami :** 
Wybrałam Sagę Owoce Leśne, była mniamniaśna :D 

W któryś inny dzień, w sumie nie dawno też byłam w sklepie, i zaciekawiła mnie herbata " LIPTON Owoce tropikalne " ( piramidki) . Szczególną uwagę przyciągnął ananas i jakiś cytrus na pudełku <3 

Nie spodziewałam się takiego aromatu tej herbatki ;) Jest przepyszna pięknie pachnie i codziennie wieczorkiem sobie ją piję <3 ! 

POLECAM NA ZIMNE WIECZORKI <33 


Chciałabym wspomnieć również że dzisiaj mamy 14 luty czyli WALENTYNKI <3 
Więc składam życzenia wszystkim zakochanym :* 

Ja swoje święto obchodzę jutro 15 luty - DZIEŃ SINGLA ^_^ 

Ależ się rozpisałam! :D 

Do zobaczenia :)))
/D 

PS.: Jakość R.I.P. [*] 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz