28 lut 2015

Ulubieńcy Lutego 2015

Ulubieńcy lutego 2015 c: 

Wreszcie się chyba doczekaliście? Z niektórymi kategoriami miałam dość duży problem :c 


JEDZENIE

Jedzeniem miesiąca będzie KINDER COUNTRY! Wiem że Renata też to dodała, ale jako jedzenie w lutym ono przeważało totalnie! Mniamniamniam :33 OMNONOMNOMNOM :33 



FILM 

Film miesiąca jest chyba wam znany, choć nie wiem. Jest to taka bajka :') Moja bajka dzieciństwa, taak.. Potrafiłam wstać, poprosić kogoś o puszczenie tej bajki (miałam ją na płycie), jak się skończyło, jeszcze raz, i jeszcze raz i tak dokąd nie chciało mi się spać. A gdy płyta się już całkiem zrysowała przeżyłam szok i traumę ;__; 

KUBUŚ I HEFALUMY <3333 



MUZYKA
Aronchupa - I'm an albatroaz! 
Jakoś tak bo wpada w uszko ;* 


GADŻET 

Hm, nie wiem jaki gadżet :// Dam mój telefonn. LG SWIFT L2. 
Daję go dlatego że jakoś więcej czasu niż zwykle na nim spędzałam :')) 
(ZDJĘCIE MOJEGO MODELU LECZ Z INTERNETU) 

KOLOR który dominował u mnie w tym miesiącu! 

Był to ewidentnie czarny :')) 


NAPÓJ  

Będzie to moja kochana herbatka Lipton Tropical Fruit <3 Już mi się niestety, skończyła :c 


ANTYULUBIENIEC ! :O 

Antyulubieńcem są ferie.. Nigdy w żadne ferie nie byłam tak na nie zła :cc Powód : brak śniegu brak brak! ŚNIEGU!! :OOO 



TO JUŻ TYLE na ulubieńców lutego, mam nadzieję że było okej? :D 

Zapraszam do następnego posta, pozdrawiam  :* 


/D


1 komentarz:

  1. też uwielbiam kinder country i też jestem zła że zima dostarczyła nam tak mało śniegu ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń